Tipy a rady na cestu
Tipy a rady na cestu

Milí klienti,



aby Vaše najkrajšie dni v roku prebehli podľa Vašich predstáv, vypracovali sme pre Vás dôležité pokyny na cestu. Prostredníctvom týchto pokynov Vám chceme poskytnúť niekoľko dôležitých informácií, týkajúcich sa Vášho leteckého pobytového zájazdu alebo pobytu vlastnou dopravou.

V prípade, že ste si zakúpili zájazd Ultra Last Minute, z časových dôvodov nie je možné vám dodať Vaše cestovné dokumenty. Dokumenty si prosím vyzdvihnite cca. 2 hodiny pred plánovaným odletom v stánku daného touroperátora, cez ktorého je Váš zájazd organizovaný na letisku Vášho odletu.


ODLET

Dostavte sa na letiskov deň Vášho odletu najneskôr 2 hodiny pred odletom, resp. pri letoch do diaľkových destinácií cca. 3 hodiny pred odletomPlánované odletové časy sú uvedené vo Vašich cestovných dokladoch.. V prípade, že nám bude prípadné meškanie charterového letu nahlásené leteckou spoločnosťou v dostatočnom časovom predstihu, budeme Vás o tejto zmene bezodkladne informovať. Dovoľujeme si Vás informovať, že CK nemá žiaden vplyv na prípadné meškanie lietadla (technické príčiny, nepriazeň počasia, preťaženie letového priestoru, a pod.). V prípade nejasností alebo dotazov týkajúcich sa odletu, sa obráťte na pracovníka daného touroperátora v odletovej hale, ktorý Vám rád poradí.


Prístup na letisko

Na letisko Viedeň Schwechat sa dostanete cestou B  9, v obci Fischamend neodbočujte na diaľnicu, prejdite obcou a o chvíľu ste pri letisku.  Nepotrebujete teda ani rakúsku diaľničnú nálepku*.
*(platí pri použití hraničného prechodu Petržalka-Berg)



Parkovanie na letisko

Pre parkovanie na Schwechate  na PARKPLATZ C , PARKHAUS 4  a MAZUR PARKPLATZ Vám ponúkame zvýhodnené parkovacie karty na 4, 7, 14 resp. 21-dňové pobyty. Karty je možné vzájomne kombinovať (napr. 7 + 4 = 11 dní parkovania).  So zvýhodnenými parkovacími kartami  ušetríte  až 50 %  nákladov na parkovanie. O zvýhodnených parkovacích kartách a postupe pri ich použití  sa informujte u nás telefonicky, resp. mailom.

BATOŽINA

Na palubu lietadla je povolené zobrať si iba príručnú batožinu s hmotnosťou do 5 kg na osobu. Povolená hmotnosť batožiny odovzdávanej do batožinového priestoru lietadla je 15 kg/osoba, resp. 20 kg/osoba, presné informácie nájdete na Vašej letenke. Jedna batožina nesmie presiahnuť hmotnosť 32 kg! Do batožinového priestoru dávajte len riadne uzamknutú batožinu označenú Vaším menom a adresou. Do tejto batožiny nikdy nedávajte videokamery, fotoaparáty a iné cenné predmety! V prípade straty alebo poškodenia batožiny sa obráťte na oddelenie strát (baggage claim) priamo na letisku. Dodatočné reklamácie nebudú uznané.


Príručná batožina


nesmie obsahovať nebezpečné predmety ako zbrane, nože, žiletky, britvy, nožnice všetkých veľkostí, manikúrové sady, pinzety, pilníky, zapaľovače, spreje obsahujúce plyn a iné nebezpečné a ostré predmety. Z bezpečnostných dôvodov si do príručnej batožiny môžete vziať len malé množstvá tekutín. Tekutiny musia byť v samostatných obaloch s objemom maximálne 5 x 100 mililitrov pre každú tekutinu. Obaly musíte zabaliť do priehľadného uzatvárateľného plastového vrecka, ktorého objem nie je väčší ako 1 liter.


ŠPECIÁLNA BATOŽINA

Ak si chcete zobrať so sebou Váš surf, golfovú výstroj, bicykel, invalidný vozík, alebo inú špeciálnu batožinu, je potrebné nahlásiť ju už pri objednávaní zájazdu. Poplatok za prepravu špeciálnej batožiny sa uhrádza priamo na check-in pred odletom, poplatok za transfer batožiny v destinácii sa platí po prílete u delegáta.


CESTOVNÉ DOKLADY

Každý cestujúci je povinný dodržiavať platné predpisy pre slovenských štátnych príslušníkov pri príchode do dovolenkovej destinácie. Iní štátni príslušníci sa musia obrátiť na príslušné veľvyslanectvo a informovať sa o podmienkach pre nich platných. Deti, ktoré cestujú s Vami, musia byť uvedené v pase rodiča, resp. po dovŕšení 5 rokov musia vlastniť samostatný pas. ZÁROVEŇ SI SKONTROLUJTE PLATNOSŤ SVOJHO CESTOVNÉHO PASU.


INFORMÁCIE A DELEGÁT NA POBYTOVOM MIESTE

Delegát a naša partnerská agentúra v mieste pobytu sú vám k dispozícii v určených hodinách a dňoch, ktoré sú vyvesené na nástenke jednotlivých ubytovacích zariadení, resp. uvedené v informačnej knihe daného touroperátora. Naši delegáti hovoria po nemecky, resp. anglicky. Radi by sme Vás upozornili, aby ste si cenné predmety, peniaze a doklady odkladali do hotelového trezoru na recepcii, alebo do trezoru na izbe, ktorý je zväčša za poplatok. Za prípadné straty je každý klient zodpovedný sám.


HOTEL - UBYTOVANIE

Podľa medzinárodných zvyklostí je nasťahovanie v deň príletu možné až okolo 15.00 hod. Hotelieri sa však podľa možností snažia ubytovať nových hostí čo najskôr. V mnohých zariadeniach si môžete uložiť batožinu do úschovne batožiny až do ubytovania sa na izbe. Hotelieri nepreberajú zodpovednosť za uloženú batožinu.

 
SPIATOČNÝ LET

Presný čas transferu z hotela na letisko nájdete na nástenke, resp. v odletovej knihe Vášho touroperátora vo Vašom hoteli cca. 24-48 hodín pred odletom!


CHARTEROVÁ  LETENKA:

Ak ste si objednali len samotnú letenku, ste povinní spojiť sa minimálne 48 hodín pred odletom s miestnou agentúrou (kontakt je vždy uvedený na dokladoch pri letenke) a nechať si potvrdiť spiatočný let. Zároveň Vás prosíme, aby ste sa dostavili na letisko cca. 2 hodiny pred odletom. Je NEVYHNUTNÉ, aby ste dbali na tieto pokyny.


POISTENIE:

V prípade, že ste si doobjednali pripoistenie, dostanete Kartu klienta, kde je uvedené rezervačné číslo a telefónne číslo na nonstop službu. Asistentskú službu kontaktujte len v prípade úrazu alebo hospitalizácie! Za predpísané lieky, návštevu zubára alebo lekára sa platí v hotovosti. Starostlivo si odložte originály všetkých potvrdení a dokladov o platbách. Po návrate na Slovensko je potrebné ihneď vyplniť formulár na web stránke Vašej poisťovne a zaslať ho poštou spolu so všetkými dokladmi do poisťovne.


REKLAMÁCIE

V prípade vzniku nepríjemností, odchýlok v porovnaní s objednanými službami bezodkladne kontaktujte delegáta, ktorý vám pomôže pri riešení Vašej reklamácie priamo na mieste. V prípade, že tak neurobíte, môže to mať negatívny vplyv na následné vybavenie Vašej reklamácie po Vašom návrate.


DOVOLENKOVÁ ADRESA

Z dôvodu ochrany osobných údajov nemôžeme poskytovať žiadne informácie týkajúce sa Vášho dovolenkového pobytu ďalším osobám. Ak chcete, aby Vás na dovolenke zastihli, zanechajte pred odletom adresu a telefónne číslo, príp. mailovú adresu Vášho ubytovacieho zariadenia, aby sa s Vami Vaši najbližší mohli skontaktovať.


Ďakujeme, že ste sa rozhodli pre výber Vašej dovolenky s ViVa Tours s.r.o. a prajeme Vám príjemnú cestu a šťastný návrat domov!


Stav: APRÍL 2016. Za úplnosť a správnosť informácií, ako aj za prípadné vzniknuté škody neručíme.



späť